Valutz's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
2
Crash
2004, in 4 top lists Check -
3
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
4
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
5
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
6
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
7
I Am Sam
2001, in 0 top lists Check -
8
Les choristes
2004 — a.k.a. The Chorus, in 2 top lists Check -
9
How to Train Your Dragon
2010, in 11 top lists Check -
10
King Arthur
2004, in 1 top list Check -
11
One Day
2011, in 0 top lists Check -
12
The Love We Make
2011, in 0 top lists Check -
13
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
14
My Fair Lady
1964, in 18 top lists Check -
15
The Best Exotic Marigold Hotel
2011, in 0 top lists Check -
16
Warm Bodies
2013, in 1 top list Check -
17
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
18
Minions
2015, in 2 top lists Check -
19
Whiskey Tango Foxtrot
2016, in 0 top lists Check -
20
Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
2016, in 1 top list Check