Vincentjsmith's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
2
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
3
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
4
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
5
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
6
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
7
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
8
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
9
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
10
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
11
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
12
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
13
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
14
Groundhog Day
1993, in 23 top lists Check -
15
The Wrestler
2008, in 3 top lists Check -
16
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
17
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
18
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
19
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
20
Shakespeare in Love
1998, in 12 top lists Check -
21
Coming to America
1988, in 3 top lists Check -
22
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
23
Bridget Jones's Diary
2001, in 3 top lists Check -
24
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
25
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 86