Wag85's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
14
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
24
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
33
Platoon
1986, in 21 top lists Check -
43
The Best Years of Our Lives
1946, in 30 top lists Check -
49
Stalag 17
1953, in 7 top lists Check -
78
A Bridge Too Far
1977, in 3 top lists Check -
80
The World at War
1973, in 1 top list Check -
102
Stripes
1981, in 3 top lists Check -
121
Mister Roberts
1955, in 3 top lists Check -
138
The African Queen
1951, in 11 top lists Check -
140
In Harm's Way
1965, in 0 top lists Check -
150
Red Dawn
1984, in 3 top lists Check -
180
M*A*S*H
1970, in 21 top lists Check -
290
Gettysburg
1993, in 0 top lists Check -
305
Thirty Seconds Over Tokyo
1944, in 0 top lists Check -
306
Twelve O'Clock High
1949, in 4 top lists Check -
307
Memphis Belle
1990, in 0 top lists Check -
313
The Bridge on the River Kwai
1957, in 32 top lists Check -
314
Patton
1970, in 13 top lists Check -
315
A Midnight Clear
1992, in 0 top lists Check -
367
Victory at Sea
1952, in 0 top lists Check -
414
Inglourious Basterds
2009, in 18 top lists Check -
416
Fury
2014, in 1 top list Check -
428
Das Boot
1985, in 1 top list Check -
429
The Big Red One: The Reconstruction
2005, in 0 top lists Check