Waneewanaa's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
3
One Flew Over the Cuckoo's Nest
1975, in 35 top lists Check -
4
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
5
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
6
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
7
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
8
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
9
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
10
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
11
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
12
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
13
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
14
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
15
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
16
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
17
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check