Abuzainb's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 13 top lists Check -
2
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
3
Pretty Woman
1990, in 12 top lists Check -
4
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
5
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
6
Collateral
2004, in 6 top lists Check -
8
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
9
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
10
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
11
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
12
As Good as It Gets
1997, in 9 top lists Check -
13
Legends of the Fall
1994, in 2 top lists Check -
14
The Crying Game
1992, in 11 top lists Check -
15
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
16
Taegukgi hwinalrimyeo
2004 — a.k.a. Tae Guk Gi: The Brotherhood of War, in 3 top lists Check -
17
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
18
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
19
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
20
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
21
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
22
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
23
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
24
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
25
Midnight Cowboy
1969, in 22 top lists Check -
26
Buffalo '66
1998, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 27