Augie34000's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
2
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
3
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
4
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
5
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
6
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
7
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
8
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
9
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
10
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
11
Signs
2002, in 5 top lists Check -
12
Sex and the City
2008, in 2 top lists Check -
13
Happy Feet
2006, in 2 top lists Check -
14
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
15
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
16
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
17
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
18
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
19
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
20
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
21
Lilo & Stitch
2002, in 6 top lists Check -
22
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
23
The Village
2004, in 5 top lists Check -
24
Taken
2008, in 2 top lists Check -
25
Con Air
1997, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 58