Beatgene's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
4
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
5
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
6
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
7
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
8
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
9
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
10
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
11
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
12
Pi
1998, in 6 top lists Check -
13
Notting Hill
1999, in 6 top lists Check -
14
28 Weeks Later
2007, in 2 top lists Check -
15
Click
2006, in 3 top lists Check -
16
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
17
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
18
Riben guizi
2001 — a.k.a. Japanese Devils, in 0 top lists Check -
19
Me, Myself & Irene
2000, in 3 top lists Check -
20
Gangs of New York
2002, in 5 top lists Check -
21
Bad Teacher
2011, in 1 top list Check -
22
Domino
2005, in 0 top lists Check -
23
City of Angels
1998, in 2 top lists Check -
24
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
25
Good Luck Chuck
2007, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 38