CrunchySumbitch's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
2
Epic Movie
2007, in 0 top lists Check -
3
The Next Karate Kid
1994, in 0 top lists Check -
4
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
5
The Tomb
2007, in 0 top lists Check -
6
The Haunted World of El Superbeasto
2009, in 0 top lists Check -
7
Gerry
2002, in 6 top lists Check -
8
Happily N'Ever After
2006, in 0 top lists Check -
9
Sweet Home Alabama
2002, in 2 top lists Check -
10
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
11
The Deer Hunter
1978, in 26 top lists Check -
12
Tortilla Heaven
2007, in 0 top lists Check -
13
Shin seiki Evangelion Gekijô-ban: Air/Magokoro...
1997 — a.k.a. Neon Genesis Evangelion: The End of Evangelion, in 8 top lists Check -
14
Underground
1995, in 9 top lists Check -
15
Mirrormask
2005, in 2 top lists Check -
16
Flux
2002, in 1 top list Check -
17
Peter Rottentail
2004, in 0 top lists Check -
18
Twister
1996, in 2 top lists Check -
19
The Final Curtain
2002, in 0 top lists Check -
20
The Trader
2018, in 0 top lists