E.'s disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Mephisto
1981, in 10 top lists Check -
2
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
3
Vantage Point
2008, in 0 top lists Check -
4
Cats & Dogs
2001, in 2 top lists Check -
5
Josie and the Pussycats
2001, in 0 top lists Check -
6
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
7
The Notebook
2004, in 1 top list Check -
8
The Rocky Horror Picture Show
1975, in 13 top lists Check -
9
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
10
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
11
Life as We Know It
2010, in 0 top lists Check -
12
Shanghai Knights
2003, in 0 top lists Check -
13
Return to Oz
1985, in 1 top list Check -
14
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
15
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
16
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
17
High School Musical 3: Senior Year
2008, in 1 top list Check -
18
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
19
Team America: World Police
2004, in 5 top lists Check -
20
Gone with the Wind
1939, in 31 top lists Check -
21
Agent Cody Banks 2: Destination London
2004, in 0 top lists Check -
22
High School Musical
2006, in 1 top list Check -
23
Fun with Dick and Jane
2005, in 2 top lists Check -
24
Quarantine
2008, in 1 top list Check -
25
The Blue Lagoon
1980, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 29