Iela's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
2
Waterworld
1995, in 3 top lists Check -
3
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
4
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
5
Bridget Jones: The Edge of Reason
2004, in 1 top list Check -
6
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
7
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
8
End of Days
1999, in 1 top list Check -
9
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
10
Apocalypto
2006, in 2 top lists Check -
11
Cinderella Man
2005, in 2 top lists Check -
12
Planet Terror
2007, in 1 top list Check