Jasocls's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Rings
2017, in 0 top lists Check -
2
1408
2007, in 1 top list Check -
3
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
4
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
5
THX 1138
1971, in 5 top lists Check -
6
Rio
2011, in 2 top lists Check -
7
Happy Feet
2006, in 2 top lists Check -
8
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
9
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
10
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
11
Cats & Dogs
2001, in 2 top lists Check -
12
Herbie Fully Loaded
2005, in 0 top lists Check -
13
The Cobbler
2014, in 0 top lists Check -
14
Mission to Mars
2000, in 1 top list Check -
15
The Tigger Movie
2000 — a.k.a. Tigger: The Movie, in 0 top lists Check -
16
Nochnoy dozor
2004 — a.k.a. Night Watch, in 3 top lists Check -
17
The Do-Over
2016, in 0 top lists Check