Jingus's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Cabin Fever
2002, in 1 top list Check -
2
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
3
Cube
1997, in 5 top lists Check -
4
Crash
2004, in 4 top lists Check -
5
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
6
Finding Neverland
2004, in 2 top lists Check -
7
Final Fantasy: The Spirits Within
2001, in 1 top list Check -
8
Final Destination
2000, in 1 top list Check -
9
Friday the 13th Part III
1982, in 1 top list Check -
10
The Game
1997, in 3 top lists Check -
11
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
12
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
13
Hamlet
2000, in 2 top lists Check -
14
Heathers
1988, in 7 top lists Check -
15
I Heart Huckabees
2004, in 2 top lists Check -
16
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
17
Kingdom of Heaven
2005, in 1 top list Check -
18
Manderlay
2005, in 0 top lists Check -
19
The Music Man
1962, in 6 top lists Check -
20
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
21
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
22
The Piano
1993, in 14 top lists Check -
23
Quills
2000, in 1 top list Check -
24
La Reine Margot
1994 — a.k.a. Queen Margot, in 2 top lists Check -
25
Resident Evil
2002, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 42