Kikuchiyo's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
9
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
14
X-Men: Days of Future Past
2014, in 4 top lists Check -
20
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
21
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check -
24
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
27
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
29
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
30
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
36
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
37
Iron Man
2008, in 7 top lists Check -
40
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
42
X-Men
2000, in 5 top lists Check -
44
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
47
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
53
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
55
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
56
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
57
King Kong
2005, in 6 top lists Check -
58
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
60
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
73
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
76
Enter the Dragon
1973, in 14 top lists Check -
77
Wo hu cang long
2000 — a.k.a. Crouching Tiger, Hidden Dragon, in 27 top lists Check -
78
Huo Yuan Jia
2006 — a.k.a. Fearless, in 2 top lists Check -
79
Billy Jack
1971, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 79