Langerinas's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
2
Mean Girls 2
2011, in 0 top lists Check -
3
Assalto ao Banco Central
2011, in 0 top lists Check -
4
The Wolverine
2013, in 2 top lists Check -
5
Rock of Ages
2012, in 0 top lists Check -
6
Victor Frankenstein
2015, in 0 top lists Check -
7
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
8
The Lazarus Effect
2015, in 0 top lists Check -
9
Sausage Party
2016, in 0 top lists Check -
10
The Magnificent Seven
2016, in 0 top lists Check -
11
Death Note
2017, in 0 top lists Check -
12
Power Rangers
2017, in 0 top lists Check -
13
Twixt
2011, in 1 top list Check