NTPHelm's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
2
Pirates of the Caribbean: The Curse of the...
2003, in 13 top lists Check -
3
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
4
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
5
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
6
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
7
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
8
Prometheus
2012, in 4 top lists Check -
9
Jersey Girl
2004, in 0 top lists Check -
10
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
11
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
12
Charlie Bartlett
2007, in 0 top lists Check -
13
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
1978, in 0 top lists Check -
14
Pauly Shore Is Dead
2003, in 0 top lists Check -
15
Nine Months
1995, in 1 top list Check -
16
Nick and Norah's Infinite Playlist
2008, in 0 top lists Check -
17
The Rundown
2003 — a.k.a. Welcome to the Jungle, in 0 top lists Check -
18
Year One
2009, in 0 top lists Check -
19
Without a Paddle
2004, in 0 top lists Check -
20
You, Me and Dupree
2006, in 0 top lists Check -
21
The Invention of Lying
2009, in 0 top lists Check -
22
This Means War
2012, in 0 top lists Check -
23
The Beach
2000, in 0 top lists Check -
24
Four Christmases
2008, in 1 top list Check -
25
Arthur
2011, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 39