Prabhavanth's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
2
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
3
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
4
Up
2009, in 16 top lists Check -
5
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
6
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
7
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
8
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
9
Iron Man
2008, in 7 top lists Check -
10
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
11
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
12
Taken
2008, in 2 top lists Check -
13
X-Men
2000, in 5 top lists Check -
14
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
15
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
16
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check -
17
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
18
The Illusionist
2006, in 0 top lists Check -
19
Changeling
2008, in 1 top list Check -
20
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
21
National Treasure
2004, in 3 top lists Check -
22
Prisoners
2013, in 8 top lists Check -
23
The Ghost Writer
2010, in 2 top lists Check -
24
Now You See Me
2013, in 1 top list Check -
25
X-Men: Days of Future Past
2014, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 28