Serena_took's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Down with Love
2003, in 1 top list Check -
2
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
3
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
4
Winter's Bone
2010, in 6 top lists Check -
5
Bad News Bears
2005, in 0 top lists Check -
6
Semi-Pro
2008, in 0 top lists Check -
7
Jonah Hex
2010, in 0 top lists Check -
8
The Aristocrats
2005, in 0 top lists Check -
9
Jerry Maguire
1996, in 8 top lists Check -
10
Wedding Crashers
2005, in 2 top lists Check -
11
Chicken Little
2005, in 2 top lists Check -
12
The Illustrated Man
1969, in 0 top lists Check -
13
Robots
2005, in 2 top lists Check -
14
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
15
Looney Tunes: Back in Action
2003, in 0 top lists Check -
16
The Day After Tomorrow
2004, in 3 top lists Check -
17
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
18
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
19
The Twilight Saga: Eclipse
2010, in 2 top lists Check -
20
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1
2011, in 2 top lists Check