Smevans's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Papillon
1973, in 6 top lists Check -
2
Dersu Uzala
1975, in 11 top lists Check -
3
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
4
Dances with Wolves
1990, in 18 top lists Check -
5
Rebecca
1940, in 23 top lists Check -
6
Lifeboat
1944, in 2 top lists Check -
7
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
8
Taegukgi hwinalrimyeo
2004 — a.k.a. Tae Guk Gi: The Brotherhood of War, in 3 top lists Check -
9
Letters from Iwo Jima
2006, in 5 top lists Check -
10
Dracula
1931, in 11 top lists Check -
11
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
12
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
13
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
14
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 30 top lists Check -
15
Black Swan
2010, in 12 top lists Check