Tigerchris's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Life of Pi
2012, in 5 top lists Check -
2
Looper
2012, in 2 top lists Check -
3
Closer
2004, in 0 top lists Check -
4
The Crow
1994, in 4 top lists Check -
5
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check -
6
Rango
2011, in 3 top lists Check -
7
Equilibrium
2002, in 0 top lists Check -
8
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
2005, in 1 top list Check -
9
Prometheus
2012, in 4 top lists Check -
10
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
11
21 Jump Street
2012, in 2 top lists Check -
12
Contact
1997, in 2 top lists Check -
13
Seven Psychopaths
2012, in 0 top lists Check -
14
Click
2006, in 3 top lists Check -
15
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
16
The Princess and the Frog
2009, in 1 top list Check -
17
Meet Joe Black
1998, in 0 top lists Check -
18
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
19
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
20
Hancock
2008, in 3 top lists Check -
21
Cowboys & Aliens
2011, in 0 top lists Check -
22
Compliance
2012, in 0 top lists Check -
23
He's Just Not That Into You
2009, in 0 top lists Check -
24
The Dictator
2012, in 0 top lists Check -
25
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
2012, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 73