Velvetcake's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
7
The League of Extraordinary Gentlemen
2003, in 0 top lists Check -
8
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
12
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
16
Spawn
1997, in 0 top lists Check -
25
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
26
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
31
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
34
The Time Machine
2002, in 0 top lists Check -
35
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
36
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
1999, in 4 top lists Check -
38
Final Fantasy: The Spirits Within
2001, in 1 top list Check -
43
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
45
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
49
300
2006, in 6 top lists Check -
50
Spring Breakers
2012, in 5 top lists Check