Withrowd's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Adventures of Pluto Nash
2002, in 0 top lists Check -
2
The Avengers
1998, in 0 top lists Check -
3
Blindness
2008, in 0 top lists Check -
4
Bubble Boy
2001, in 0 top lists Check -
5
Caligola
1979 — a.k.a. Caligula, in 1 top list Check -
6
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
7
Cheerleader Ninjas
2002, in 0 top lists Check -
8
A Christmas Carol
2009, in 2 top lists Check -
9
Cirque du Freak: The Vampire's Assistant
2009, in 0 top lists Check -
10
Coneheads
1993, in 0 top lists Check -
11
Corky Romano
2001, in 0 top lists Check -
12
Cop Out
2010, in 0 top lists Check -
13
Cry-Baby
1990, in 0 top lists Check -
14
D3: The Mighty Ducks
1996, in 0 top lists Check -
15
Dan in Real Life
2007, in 0 top lists Check -
16
Daredevil
2003, in 1 top list Check -
17
Darkman
1990, in 2 top lists Check -
18
Date Movie
2006, in 0 top lists Check -
19
The Day the Earth Stood Still
2008, in 1 top list Check -
20
Dead Man
1995, in 12 top lists Check -
21
Deep Blue Sea
1999, in 1 top list Check -
22
Demolition Man
1993, in 1 top list Check -
23
Die Another Day
2002, in 2 top lists Check -
24
Die Hard 2
1990, in 3 top lists Check -
25
Domino
2005, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 112