Geekguy1138's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Just Friends
2005, in 0 top lists Check -
2
Time Bandits
1981, in 4 top lists Check -
3
Tremors
1990, in 3 top lists Check -
4
School of Rock
2003, in 3 top lists Check -
5
Real Genius
1985, in 1 top list Check -
6
Clue
1985, in 2 top lists Check -
7
Gremlins 2: The New Batch
1990, in 2 top lists Check -
9
Galaxy Quest
1999, in 3 top lists Check -
10
The Hudsucker Proxy
1994, in 2 top lists Check -
11
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
12
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
13
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
16
National Lampoon's Animal House
1978, in 9 top lists Check -
17
A League of Their Own
1992, in 5 top lists Check -
18
Dirty Rotten Scoundrels
1988, in 1 top list Check -
19
Beetlejuice
1988, in 5 top lists Check -
20
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check -
21
Raising Arizona
1987, in 9 top lists Check -
22
Little Big Man
1970, in 9 top lists Check -
23
The Jerk
1979, in 6 top lists Check -
24
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
25
A Fish Called Wanda
1988, in 8 top lists Check -
26
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
27
Fast Times at Ridgemont High
1982, in 8 top lists Check -
31
Clerks
1994, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 92