XCalver's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Fargo
1996, in 26 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
7
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
11
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
13
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
16
A Simple Plan
1998, in 2 top lists Check -
17
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
19
Gone Baby Gone
2007, in 1 top list Check -
23
Raising Arizona
1987, in 9 top lists Check -
25
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
26
Prisoners
2013, in 8 top lists Check -
29
The Wolf of Wall Street
2013, in 13 top lists Check -
34
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
38
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
46
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
47
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
48
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
50
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
51
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
1998, in 7 top lists Check -
53
The Other Guys
2010, in 1 top list Check -
54
Nightcrawler
2014, in 5 top lists Check -
56
Wild at Heart
1990, in 6 top lists Check -
57
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
58
Gone Girl
2014, in 12 top lists Check -
60
Four Lions
2010, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 46