Dm7's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check -
4
Hung
2009, in 0 top lists Check -
5
Fringe
2008, in 0 top lists Check -
6
The Pacific
2010, in 0 top lists Check -
9
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
10
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
11
Hatfields & McCoys
2012, in 0 top lists Check -
13
A Bronx Tale
1993, in 1 top list Check -
14
Dances with Wolves
1990, in 17 top lists Check -
17
Papillon
1973, in 6 top lists Check -
18
Tuulte pesa
1979, in 0 top lists Check -
19
Ideaalmaastik
1981, in 0 top lists Check -
20
Miami Vice
2006, in 4 top lists Check -
22
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
24
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
25
American History X
1998, in 12 top lists Check -
26
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
27
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
29
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
30
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
31
Safety Not Guaranteed
2012, in 0 top lists Check -
33
Pusher III
2005 — a.k.a. I'm the Angel of Death: Pusher III, in 1 top list Check -
34
Pusher II
2004 — a.k.a. With Blood on My Hands: Pusher II, in 1 top list Check -
35
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
36
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 110