Tuttilu73's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
6
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
26
Donnie Darko
2001, in 20 top lists Check -
27
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
33
Stargate
1994, in 3 top lists Check -
35
Flatliners
1990, in 0 top lists Check -
39
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
45
12:01
1993, in 0 top lists Check -
61
Limitless
2011, in 0 top lists Check -
72
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
75
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
76
X-Men: Days of Future Past
2014, in 3 top lists Check -
79
Jumper
2008, in 1 top list Check -
80
In Time
2011, in 0 top lists Check -
81
The Chronicles of Riddick
2004, in 0 top lists Check -
96
The Cell
2000, in 1 top list Check -
105
The Thirteenth Floor
1999, in 0 top lists Check -
128
Mad Max: Fury Road
2015, in 21 top lists Check -
130
Frequency
2000, in 0 top lists Check -
138
The Final Countdown
1980, in 0 top lists Check -
139
eXistenZ
1999, in 3 top lists Check -
140
The Langoliers
1995, in 0 top lists Check -
144
I Origins
2014, in 1 top list Check -
147
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
155
Perfect Sense
2011, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 27