Newbs12732's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
9
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
15
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
16
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
22
Fargo
1996, in 26 top lists Check -
32
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
33
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
35
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
39
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
41
High Noon
1952, in 18 top lists Check -
43
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
45
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
50
The Conversation
1974, in 23 top lists Check -
52
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
53
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
56
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
67
Memento
2000, in 27 top lists Check -
68
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
73
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
79
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
97
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
108
Speed
1994, in 9 top lists Check -
125
21 Grams
2003, in 3 top lists Check