Caro_maianti's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
2
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
3
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
4
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
5
The Lion King
1994, in 25 top lists Check -
6
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
7
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
8
Garden State
2004, in 2 top lists Check -
9
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
10
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
11
The Fault in Our Stars
2014, in 2 top lists Check -
12
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
13
The Perks of Being a Wallflower
2012, in 2 top lists Check -
14
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
15
The Help
2011, in 6 top lists Check -
16
Life of Pi
2012, in 5 top lists Check -
17
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
18
The Girl with the Dragon Tattoo
2011, in 1 top list Check -
19
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
20
Madagascar
2005, in 4 top lists Check -
21
Pocahontas
1995, in 3 top lists Check -
22
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
23
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
24
The Book Thief
2013, in 0 top lists Check -
25
Frozen
2013, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 111