Cesctheman's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Prince of Persia: The Sands of Time
2010, in 1 top list Check -
2
Avatar
2009, in 13 top lists Check -
3
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
4
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
5
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
6
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
7
Jaws
1975, in 29 top lists Check -
8
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
9
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
10
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
11
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
12
The Lion King
1994, in 25 top lists Check -
13
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
14
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
15
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
16
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
17
Champion
1949, in 2 top lists Check -
18
One Flew Over the Cuckoo's Nest
1975, in 35 top lists Check -
19
Child's Play
1988, in 2 top lists Check -
20
Hall Pass
2011, in 0 top lists Check -
21
Mother's Day
2010, in 0 top lists Check -
22
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
23
Life of Pi
2012, in 5 top lists Check -
24
Escape from Alcatraz
1979, in 1 top list Check -
25
Mars Attacks!
1996, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 30