Bangin7gramrocks's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
2
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
3
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
4
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
5
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
6
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
7
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
8
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
9
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
10
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
11
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
12
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
13
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
14
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check -
15
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
16
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
17
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
18
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
19
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
20
Arthur's Perfect Christmas
2000, in 0 top lists Check -
21
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
22
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
23
The Graduate
1967, in 29 top lists Check