Chri5's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Sleeper
1973, in 7 top lists Check -
4
Silent Running
1972, in 8 top lists Check -
5
Logan's Run
1976, in 4 top lists Check -
10
Brazil
1985, in 23 top lists Check