DacterD00M's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Crash
2004, in 4 top lists Check -
2
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
3
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
4
The Aviator
2004, in 8 top lists Check -
5
3:10 to Yuma
1957, in 7 top lists Check -
6
True Grit
2010, in 6 top lists Check -
7
The Haunting
1963, in 6 top lists Check -
8
Dazed and Confused
1993, in 7 top lists Check -
9
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
10
Young Frankenstein
1974, in 14 top lists Check -
11
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
12
Toy Story 2
1999, in 12 top lists Check -
13
In the Heat of the Night
1967, in 17 top lists Check -
14
Goldfinger
1964, in 15 top lists Check -
15
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
16
Frankenstein
1931, in 18 top lists Check -
17
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
18
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
19
Fantasia
1940, in 20 top lists Check -
20
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
21
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
22
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
23
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
24
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
25
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 30