Dijanamay's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
4
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
5
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
6
Home Alone
1990, in 6 top lists Check -
7
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check