Dominaz's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
12
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
16
District 9
2009, in 10 top lists Check -
17
Sunshine
2007, in 1 top list Check -
19
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
25
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
26
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
27
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
28
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
32
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
38
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
47
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
48
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
49
Ocean's Thirteen
2007, in 2 top lists Check -
55
Memento
2000, in 27 top lists Check -
57
Point Break
1991, in 9 top lists Check -
77
Das Boot
1981 — a.k.a. The Boat, in 15 top lists Check -
86
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
87
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
99
Captain Phillips
2013, in 2 top lists Check