EruDani's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
2
The Man from Earth
2007, in 1 top list Check -
3
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
4
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
5
Partly Cloudy
2009, in 1 top list Check -
6
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
7
Misery
1990, in 3 top lists Check -
8
Pet Sematary
1989, in 1 top list Check -
9
Ghost
1990, in 9 top lists Check -
10
Twister
1996, in 2 top lists Check -
11
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
12
300
2006, in 6 top lists Check -
13
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
14
True Lies
1994, in 5 top lists Check -
15
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
16
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
17
Sister Act
1992, in 3 top lists Check -
18
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
19
Taken
2008, in 2 top lists Check -
20
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
21
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check