Floater's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
22
Black Mirror
2011, in 0 top lists Check -
26
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check -
27
The Wire
2002, in 2 top lists Check -
49
Argo
2012, in 8 top lists Check -
52
Paradise Now
2005, in 6 top lists Check -
53
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
67
Bakjwi
2009 — a.k.a. Thirst, in 2 top lists Check -
70
Los cronocrímenes
2007 — a.k.a. Timecrimes, in 1 top list Check -
84
Tinker Tailor Soldier Spy
2011, in 2 top lists Check -
87
The Hunt for Red October
1990, in 2 top lists Check -
101
Ajeossi
2010 — a.k.a. The Man from Nowhere, in 1 top list Check -
141
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
146
District 9
2009, in 10 top lists Check -
147
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
155
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
156
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
162
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
164
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
171
Memento
2000, in 27 top lists Check -
173
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
174
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check