Gualberth's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
2
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
3
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
4
The Notebook
2004, in 1 top list Check -
5
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
6
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
7
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
8
Crossroads
2002, in 0 top lists Check -
9
The Perks of Being a Wallflower
2012, in 2 top lists Check -
10
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
11
Carrie
1976, in 11 top lists Check -
12
The Lizzie McGuire Movie
2003, in 0 top lists Check -
13
Britney Spears Live from Las Vegas
2001, in 0 top lists Check -
14
A Walk to Remember
2002, in 0 top lists Check -
15
High School Musical 3: Senior Year
2008, in 1 top list Check -
16
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
17
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
18
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2
2012, in 2 top lists Check -
19
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
20
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
21
P.S. I Love You
2007, in 0 top lists Check -
22
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
23
Thor
2011, in 2 top lists Check -
24
The Little Mermaid
1989, in 8 top lists Check -
25
The Others
2001, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 35