Hugo87's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Eyes Wide Shut
1999, in 11 top lists Check -
3
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
4
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
5
Risky Business
1983, in 5 top lists Check -
6
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
7
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
8
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
9
Memento
2000, in 27 top lists Check -
10
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
11
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
12
Sideways
2004, in 8 top lists Check -
13
Wall Street
1987, in 3 top lists Check -
14
Empire of the Sun
1987, in 9 top lists Check -
15
Training Day
2001, in 1 top list Check -
16
Vicky Cristina Barcelona
2008, in 2 top lists Check -
17
Casino
1995, in 11 top lists Check -
18
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
19
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
20
Manhattan Murder Mystery
1993, in 0 top lists Check -
21
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
22
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
23
Frantic
1988, in 1 top list Check