Inglorious_'s favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
La haine
1995 — a.k.a. La Haine, in 15 top lists Check -
3
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
4
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
5
Memento
2000, in 27 top lists Check -
6
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
7
Moon
2009, in 5 top lists Check -
8
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
9
Sunshine
2007, in 1 top list Check -
10
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
11
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
12
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check