Jbrookeiv's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
4
Memento
2000, in 27 top lists Check -
7
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
8
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
9
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
10
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
11
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check