Kiviuq's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
2
Pacific Rim
2013, in 1 top list Check -
3
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
4
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
5
Blade Runner 2049
2017, in 9 top lists Check -
6
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
7
Baby Driver
2017, in 3 top lists Check -
8
Kingdom of Heaven
2005, in 1 top list Check -
9
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
2001, in 31 top lists Check -
10
Tremors
1990, in 3 top lists Check -
11
The Martian
2015, in 5 top lists Check -
12
Rogue One
2016 — a.k.a. Rogue One: A Star Wars Story, in 2 top lists Check -
13
Jojo Rabbit
2019, in 2 top lists -
14
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
15
Hellboy
2004, in 1 top list Check -
16
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
17
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check -
18
District 9
2009, in 10 top lists Check -
19
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
20
Incendies
2010, in 10 top lists Check