KurganAU's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Der Untergang
2004 — a.k.a. Downfall, in 14 top lists Check -
2
The Hustler
1961, in 15 top lists Check -
3
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
4
Mud
2012, in 0 top lists Check -
5
True Detective
2014, in 0 top lists Check -
6
John Wick
2014, in 3 top lists Check -
7
The Nice Guys
2016, in 1 top list Check -
8
Frankenweenie
2012, in 0 top lists Check -
9
Rick and Morty
2013, in 0 top lists Check -
10
Luther
2010, in 0 top lists Check -
11
The Long Kiss Goodnight
1996, in 2 top lists Check -
12
Conan the Barbarian
1982, in 4 top lists Check -
13
Point Break
1991, in 9 top lists Check -
14
Predator
1987, in 9 top lists Check -
15
Sling Blade
1996, in 1 top list Check -
16
Tombstone
1993, in 2 top lists Check -
17
Black Hawk Down
2001, in 5 top lists Check -
18
Coraline
2009, in 3 top lists Check -
19
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
20
The Abyss
1989, in 3 top lists Check -
21
Beetlejuice
1988, in 5 top lists Check -
22
Closer
2004, in 0 top lists Check -
23
Equilibrium
2002, in 0 top lists Check -
24
Tropic Thunder
2008, in 3 top lists Check -
25
Team America: World Police
2004, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 42