Marjos's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
Shichinin no samurai
1954 — a.k.a. Seven Samurai, in 36 top lists Check -
4
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
5
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
6
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
7
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
8
Alien
1979, in 30 top lists Check -
9
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
10
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
11
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
12
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
13
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
14
The Sting
1973, in 17 top lists Check -
15
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
16
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
17
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
18
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
19
Network
1976, in 14 top lists Check -
20
Drive
2011, in 8 top lists Check -
21
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
22
Kôkaku Kidôtai
1995 — a.k.a. Ghost in the Shell, in 12 top lists Check -
23
Equilibrium
2002, in 0 top lists Check -
24
Brazil
1985, in 23 top lists Check