Melisma's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
2
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
3
Her
2013, in 10 top lists Check -
4
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
5
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
6
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
7
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
8
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
9
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
10
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check -
11
The Apartment
1960, in 28 top lists Check -
12
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
13
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
14
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
15
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
16
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
17
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
18
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
19
Mr. Smith Goes to Washington
1939, in 16 top lists Check -
20
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
21
The General
1926, in 33 top lists Check -
22
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
23
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
24
The Help
2011, in 6 top lists Check -
25
Alien
1979, in 30 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 32