Moviegirl74's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
3
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
6
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
7
Raiders of the Lost Ark
1981 — a.k.a. Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark, in 29 top lists Check -
8
Alien
1979, in 30 top lists Check -
9
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
10
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
11
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
12
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop...
1964, in 37 top lists Check -
13
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
14
District 9
2009, in 10 top lists Check -
15
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
16
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
17
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
18
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
19
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
20
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
21
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
22
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
23
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
24
The Sting
1973, in 17 top lists Check -
25
Brick
2005, in 8 top lists Check