Mwccomics's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
2
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
3
Drive
2011, in 8 top lists Check -
4
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
5
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
6
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
7
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
8
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
9
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
10
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check -
11
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
12
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
13
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
14
The Rocky Horror Picture Show
1975, in 13 top lists Check -
15
Akira
1988, in 22 top lists Check -
16
Majo no takkyûbin
1989 — a.k.a. Kiki's Delivery Service, in 8 top lists Check -
17
City Lights
1931, in 34 top lists Check -
18
Alien
1979, in 30 top lists Check -
19
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
20
Batoru rowaiaru
2000 — a.k.a. Battle Royale, in 9 top lists Check -
21
Brick
2005, in 8 top lists Check -
22
Paris, Texas
1984, in 21 top lists Check -
23
Mishima: A Life in Four Chapters
1985, in 6 top lists Check