O_sebas's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
19
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
18
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
13
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
14
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
23
La haine
1995 — a.k.a. La Haine, in 15 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
6
Amores perros
2000, in 17 top lists Check -
5
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
15
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
3
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
9
Dogville
2003, in 14 top lists Check -
11
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
26
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
10
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
4
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
24
Brick
2005, in 8 top lists Check -
20
Me and You and Everyone We Know
2005, in 5 top lists Check -
7
Babel
2006, in 5 top lists Check -
8
Inland Empire
2006, in 10 top lists Check -
25
Eastern Promises
2007, in 5 top lists Check -
12
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
22
Io sono l'amore
2009 — a.k.a. I Am Love, in 1 top list Check -
16
Notre jour viendra
2010 — a.k.a. Our Day Will Come, in 0 top lists Check -
28
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 28