Pbateman's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
2
Alien
1979, in 30 top lists Check -
3
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
4
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
5
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
6
King Kong
1933, in 26 top lists Check -
7
Frankenstein
1931, in 18 top lists Check -
8
Bride of Frankenstein
1935, in 19 top lists Check -
9
Dawn of the Dead
1978, in 15 top lists Check -
10
Night of the Living Dead
1968, in 20 top lists Check -
11
Halloween
1978, in 17 top lists Check -
12
Grindhouse
2007, in 1 top list Check -
13
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
14
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
15
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
16
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
17
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
18
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
19
Double Indemnity
1944, in 37 top lists Check -
20
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
21
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
22
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
23
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
24
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
25
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 281