Sekiji's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
29
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
33
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
57
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
63
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
72
Signs
2002, in 5 top lists Check -
101
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
102
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
103
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
110
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check -
113
The Martian
2015, in 6 top lists Check -
124
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
129
Logan
2017, in 9 top lists Check -
142
Blade Runner 2049
2017, in 9 top lists Check -
157
Avengers: Endgame
2019, in 8 top lists Check -
158
Metropolis
1927, in 36 top lists Check -
189
Dune: Part One
2021 — a.k.a. Dune, in 7 top lists Check