Sienge's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
GATTACA
1997 — a.k.a. Gattaca, in 5 top lists Check -
8
The Artist
2011, in 8 top lists Check -
9
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
10
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
15
What's Eating Gilbert Grape
1993, in 1 top list Check -
16
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
18
Majo no takkyûbin
1989 — a.k.a. Kiki's Delivery Service, in 8 top lists Check -
19
Waking Life
2001, in 9 top lists Check -
32
Falling Down
1993, in 1 top list Check -
35
Stalag 17
1953, in 7 top lists Check -
36
Holy Motors
2012, in 11 top lists Check -
38
Secretary
2002, in 2 top lists Check -
41
Bridge to Terabithia
2007, in 1 top list Check -
44
It
1990, in 1 top list Check -
49
Empire Records
1995, in 0 top lists Check -
50
SLC Punk!
1998, in 0 top lists Check -
53
The Cider House Rules
1999, in 1 top list Check -
61
Les Misérables
1998, in 0 top lists Check -
64
Drop Dead Fred
1991, in 0 top lists Check -
66
Party Monster
2003, in 0 top lists Check -
71
He Never Died
2015, in 0 top lists Check