Dirty_score's disliked movies - page 3
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
186
New Year's Eve
2011, in 0 top lists Check -
131
Vai~E~Vem
2003 — a.k.a. Come and Go, in 3 top lists Check -
43
Dolemite
1975, in 2 top lists Check -
171
Letters to Juliet
2010, in 0 top lists Check -
193
Barfi!
2012, in 0 top lists Check -
34
A Boy Named Charlie Brown
1969 — a.k.a. A Boy Called Charlie Brown, in 1 top list Check -
86
Leprechaun
1992, in 1 top list Check -
182
30 Minutes or Less
2011, in 0 top lists Check -
141
Slipp Jimmy fri
2006 — a.k.a. Free Jimmy, in 1 top list Check -
72
Dr. Caligari
1989, in 1 top list Check -
200
Stuck in Love.
2012, in 0 top lists Check -
170
Gulliver's Travels
2010, in 1 top list Check -
239
Hotel Transylvania 3: Summer Vacation
2018, in 2 top lists Check -
105
Little Voice
1998, in 0 top lists Check -
203
The Odd Life of Timothy Green
2012, in 0 top lists Check -
179
The Bounty Hunter
2010, in 0 top lists Check -
67
Police Academy 4: Citizens on Patrol
1987, in 0 top lists Check -
214
Feuchtgebiete
2013 — a.k.a. Wetlands, in 0 top lists Check -
69
Police Academy 5: Assignment: Miami Beach
1988, in 0 top lists Check -
230
Ice Age: Collision Course
2016, in 1 top list Check -
234
A Dog's Purpose
2017, in 1 top list Check -
76
Police Academy 6: City Under Siege
1989, in 0 top lists Check -
90
Police Academy: Mission to Moscow
1994, in 0 top lists Check -
134
If Only
2004, in 0 top lists Check -
224
Trash
2014, in 0 top lists Check
Showing items 51 – 75 of 79